JoM! "LIKE"

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

++Do LIKE @ SHARE ARTICLE++

Artis popular hantar Sihir pengasih kepada rakan aku!

Salam.. Pingu memang bukan jenis suke nak bukak cerita panas camni.. jarang sangat-sangat. tapi nak ceritakan tentang pengalaman kisah benar yang berlaku kepada kawan baik aku. aku kasihan kat dia.. dia seorang yang cukup cantik dan jelita.. kalu dia bukan kawan aku and tua sedikit dari aku, memang dah lama aku jadikan awek.

Al-Kisahnya dia ni sejak setahun lalu tiba-tiba tergilakan Artis popular ni tanpa sebab. dia bukan jenis orang macam tu aku kenal dia sangat2.. bayangkan dia pelajar pintar and menjadi pensyarah di tempat aku berkhidmat ni. sekarang tengah melanjutkan pengajian peringkat Doktor Falsafah di Sweden. seorang yang lemah lembut dan sopan santun. dia sekarang tengah sakit kerana terkena buatan artis ni. bayangkan dia mana kenal artis ni secara individu tetapi boleh tergila-gilakan dia.. bayangkan masa artis ni buat show suatu masa dahulu, kawan aku sanggup balik dr sweden demi nak jumpe artis ni... apa gilerr ke kawan aku ni?? aku tertanya-tanya gak.. akhirnya aku dapat tahu jawapan bila kawan aku ni dah ditahap kronik. kebetulan dia berubat dengan seorang yang tahu berubat perkara-perkara ghaib ni. orang tu berjaya tarik keluar jin yang dihantar ke tubuh kawan aku ni dan apabila disoal siasat jin ini, dia memberitahu bahawa dia dihantar oleh artis XXXXX untuk menggoda wanita muda dan dara. dengar-dengar bukan kawan aku je kene tp dh ramai anak-anak dara dihantar ilmu pengasih ni. that why kalau ada kes scandal melibatkan artis lelaki kacak ini pastinya melibatkan dia dengan anak dara yang jelita. dengar-dengarnya dia nak "main" dengan anak dara ajer..

kasihan kawan aku tu dia asyik sakit dan terganggu pengajian dia. dia mengadu kat aku baru ni yang dia dah tak tahan dan nak balik sahaja ke malaysia untuk terus berubat. aku harap dia ok la. aku tak mahu dedahkan nama artis ini kerana aku tiada bukti kukuh tentangnya kerana aku tau dari cerita kawan aku yang kena ini.. aku tak mau dikatakan memfitnah. yang aku nak bagitahu semoga hal ini menjadi pengajaran dan buat insan di luar sana berhati-hatilah dengan sesiapa sahaja semoga anda tidak terkena sihir pengasih.

hint: artis itu memang popular dan memiliki paras rupa yang elok.. erm.. itu je.. biarla rahsia sy dan dia..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawat BLOG Komuniti gempakZ. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^