JoM! "LIKE"

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

++Do LIKE @ SHARE ARTICLE++

Minus One Karoke Aizat (AF) - Hanya Kau Yang Mampu

Sapa tak kenal Aizat, artis yang pada awalnya tidak dipandang oleh sesiapa. tersingkir awal semasa berada di akademi fantasia tidak pernah melemahkan semangat Aizat yang percaya dengan bakat muziknya. dengan berbekalkan modal sendiri, Aizat muncul dengan Album sendiri. Ramai yang memperlekeh tetapi apabila mendengar sendiri seleksi lagu-lagu dalam album beliau, ramai mula membuka mata. Muzik yang dibawakan segar dan juga Vokalnya yang gemersik menjadi bonus buat anak muda ini. Beliau kini dilihat sebagai seorang penyanyi muda berpotensi besar dalam industri. Pernah memenangi Anugerah Juara LAgu pada tahun 2009 dengan lagunya - Pergi.



So, untuk lagu Hanya kau yang mampu, lagu ni merupakan single pertama aizat dalam aibum pertamanya yang mendapat sambutan hangat. Jumlah muat turun lagu ini dikatakan lebih daripada 1.2 Juta unit. Tahniah Aizat. So kalau nak try-try nyanyi lagu ni bolehla gunakan minus one karoke yang disertakan pada link dibawah:

1) Hanya Kau Yang Mampu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawat BLOG Komuniti gempakZ. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^