JoM! "LIKE"

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

++Do LIKE @ SHARE ARTICLE++

OPSS: Menghilangkan Love Bite @ Gigitan cinta Asmara

Hai semua!

Tadi jalan-jalan kat satu forum tu terbacalah topik pasal love bite atau gigitan cinta/asmara ini. Rasanya korang pun paham kan. Bagi pasangan suami isteri, love bite ni mungkin salah satu perkara yang biasa dilakukan. Kebiasaanya love bite dilakukan di sekitar bawah leher.

Ok. Yang menariknya dalam perbincangan tersebut ialah ada beberapa wanita berstatus isteri orang mengaku suka menggigit suami mereka dan meninggalkan tanda love bite. Bagi mereka, ini salah satu cara untuk mengelakkan suami mereka menggatal dengan wanitalain dan juga memberi tanda kepada wanita-wanita di luar bahawa lelaki itu telah dimiliki / berkahwin. barulah saya tahu! Hehee..

Bagi lelaki yang suka mengenakan love bite pada isteri mereka pula, ada yang tak kisah langsung. maklumlah mereka bertudung justeru tak ada sesiapa pun yang nampak kan. bagi yang tidak bertudung tu mungkin pening sikit la nak sembunyikan hehe..

Ada juga yang nak minta pendapat bagaimana untuk menghilangkan kesan love bite. Ada yang syorkan tenyeh kesan love bite dengan air bawang putih. Tak tahulah berkesan atau tidak namun daripada respnd, ada yang mengatakan ia berkesan untuk mengurangkan kesan love bite beransur-ansur selama 3 hari. tapi kalau tiap2 hari ada gigitan asmara jenuhla nak hilangkannya.

hehee.. sekian sahaja celoteh ringkas untuk kali ini.

2 ulasan:

  1. mmg bkesan gne bwg putih,tp nant nampk mcm melecor kulit tu..
    pnah tgk org wat la..huhuuu

    BalasPadam

Terima kasih kerana melawat BLOG Komuniti gempakZ. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^