JoM! "LIKE"

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

++Do LIKE @ SHARE ARTICLE++

HEHE: Pasangan Artis yang tengah hangat

hi!

Percintaan sesama artis memang dah jadi lumrah. Ada antara mereka berakhir ke jinjang pelamin. Antara pasangan-pasangan itu juga ada yang bercerai berai dan akhirnya berkahwin lagi dengan artis juga. Hehe..

Now, ada beberapa pasangan yang orang kata tengah hot (ada gak yang kata tengah gedik). Meh saya senaraikan:

1) Shahnaz dan Shila Amzah
-Aku nanges gak sebab aku dah la minat giler kat Shila ni. Cantik dan Suara dia perghh.. Tapi aku xsekacak Shahnaz (sedar diri kejap) =p

2) Fasha Sanda dan Jejai
- Pasangan yang selalu dilanda kontrobesi. ye la apabila anak dara bercinta dengan Duda. Dulu katanya dah putus tapi sambung balik. Jejai seorang anak kenamaan yang super duper kaya.

3) Scha Al-Yahya dan Awal Ashaari.
- Pasangan ini pun agak unik gak... Sorang ehem2 dan sorang lagi ehem2.. hehe nak tau ehem2 tu pi baca gosip lain. tapi dua2 pun sweet togather-geder,.. hahaa

4) Iqram Dinzly dan Fauziah Gous.
- Yang ni aku sikit confuse la. Dengar-dengar cinta sebelah pihak je. tapi boleh ka dipasangkan. Yang aku tau Fauziah Gous ni boleh tahan la lawanya walaupun ada orang panggil dia ratu tepung gomak. haha.. Jangan marah.

5) Yuna dan Qi
- Mereka berdua ni sering dilihat berdua di mana-mana terutamanya di majlis-majlis penganugerahan. Yuna cute gak and Qi memang hensem.

6) Remy Ishak dan Tiz Zaqyah
- Mereka ni pun salah satu pasangan paling hot masakini. Digandingkan bersama dalam drama / Filem Nur-Kasih sebagai suami isteri akhirnya membibitkan rasa cinta di alam realiti. Semoga berakhir dengan ikatan perkahwinan =)

7) Yusri KRU dan Lisa Surihani
- Seorang jejaka hot yang duda dan seorang anak dara sunti yang cukup jelita dan digilai ramai. Dengan tak semena-mena mereka dikhabarkan bercinta dan akan berkahwin. Wowwww.. Cepat sahaja percintaan mereka ini.

Ok. Cukuplah aku listkan 7 pasangan ni walaupun ada lagi. Kalau korang rajin korang tambah la hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawat BLOG Komuniti gempakZ. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^