JoM! "LIKE"

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

++Do LIKE @ SHARE ARTICLE++

HAHA: Sijil nikah Rozita Che Wan dan Datuk K

Memang hebatlah penangan insan bernama Datuk Mohamad Khalid Jiwa atau lebih dikenali sebagai Datuk K kerana kehebatannya memiliki gadis dambaan seluruh jejaka Malaya. Betapa kecewanya jejaka di luar sana tatkala Datuk K berjaya memiliki Datuk Siti Nurhaliza yang menjadi kegilaan ramai itu. Tidak cukup dari itu beliau dikatakan telah menikahi aktress jelita popular, Rozita Che Wan.

Entah dari mana gosip ini timbul pun tak tahu. Tahniah kepada pencipta gosip kerana anda benar-benar telah berjaya membuat satu Malaysia gempar. Sama ada gosip ini benar atau tidak itu kita tak tahu. pada pendapat saya, gosip ini mungkin tidak benar sama sekali. Saya tak nampak alasan Datuk K perlu menikahi Rozita Che wan. Tak cukupkah dengan Datuk Siti Nurhaliza yang jelita itu?

Gosip ini pada pendapat saya telah memeningkan ketiga-tiga pihak iaitu Datuk K, Datuk Siti dan Rozita Che Wan sendiri. Mesti penat nak menjawab persoalan yang dikemukakan itu. Selain itu, Kakak kepada Datuk K iaitu Datin Zaiton Mohd. Jiwa telah menawarkan ganjaran RM100,000 kepada sesiapa yang berjaya menampilkan sijil asli pernikahan Datuk K dan Rozita Che Wan. Sangatlah lumayan tawaran tersebut. Tapi saya yakin bahawa Kakak Datuk K tidak mempercayai gosip tersebut justeru berani menawarkan hadiah yang cukup lumayan itu.

Kepada pihak yang digosip saya harap anda bersabar. Itulah asam garam dunia hiburan kan? Sabar sahajalah. Berani kerana benar =)

6 ulasan:

  1. @budakserius™

    hehe dh namanya manusia memang pandai buat cerita. saja bikin sensasi.. ~_~

    BalasPadam
  2. tunggu je la. .dulu pun CT gitu gak...nafi..nafi..nafi dan terus nafi...akhirnya kantoi gak

    BalasPadam
  3. @Cik Tie@Akak

    hehe tunggu dan lihat sahaja..
    Kalau nak tahu lagu "Biarlah rahsia" nyanyian datuk Siti tu lagu ciptaan beliau sendiri yang beliau nak sampaikan kepada semua pihak akan sebab dia memilih Datuk K sbg suaminya.. biarlah rahsia dia.. dan dia berhak dpt kebahgiaan.. katanya.. ehehee

    BalasPadam

Terima kasih kerana melawat BLOG Komuniti gempakZ. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^