JoM! "LIKE"

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

++Do LIKE @ SHARE ARTICLE++

SERAM: Hantu 4 budak kecil di Pejabat Mr.PiNGu

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Petang ni Mr.PiNGu nak bercakap tentang hantu atau lebih dikenali sebagai makhluk halus. Eh! betul ke ayat aku nih? hehehe.. ah lantak la.. Yang penting nak bercerita tentang aktiviti paranormal yang benar-benar berlaku baru sahaja iaitu malam semalam.. Lbh kurang 12 jam yang lepas. Ketika Mr.PiNGu menaip ni (di pejabat) kejadian berlaku di dalam bilik pejabat inilah.

Al-Kisahnya, saya ada seorang member di ofis yang agak rajinlah stay di ofis sampai larut malam. Malam tadi beliau memaklumkan nak stay di ofis sampai pagi. Awalnya saya rasa nak join tapi akhirnya kawan saya katakan beliau nak membatalkan hasrat untuk stay di ofis sampai pagi.

Rupanya, si kawan sy ini tak jadi nak balik rumah katanya malas. So, malam itulah terjadi kisah yang menyeramkan ini. Meh saya quote semula ulasan yang dipost di facebook.

Penampakan di ofis P18

Witness : mat jepa
Penampakan 4 makhluk halus menjelma sebagai budak2 telah berlaku pd pkul 3 - 4 pagi td. Jepa tidak boleh bergerak masa itu dan setelah membaca ayat kursi, beliau berjaya melepaskan diri dan makhluk halus tersebut ghaib in thin air. Untuk keterangan lanjut dan bagaimana utk membaca ayat kursi dgn betul boleh menghubungi mat jepa.

Gitulah lebih kurang ceritanya. Sebenarnya nak ikutkan saya ni antara orang paling rajin lepas ofis sampai ke pagi. Tapi syukur sebab tak pernah jumpa benda-benda paranormal ni. Mintak-mintak dijauhkanlah. Saya ni penakut juga sebenarnya.

Sebelum ini pun dah banyak cerita saya dengar tentang penampakan paranormal di ofis ini tapi saya buat tak paham je. Yelah selagi saya tak kena kacau selagi tu saya berani. Kalau pikirkan seram je satu apa pun tak jadi. Kan.. hehehe.. Tapi lepas ni kena fikir beberapa kali jugalah nak stay sorang-sorang di ofis ni. Ok sekian sahaja untuk kali ini~

8 ulasan:

  1. ini cte 2 hari lepas la, bukan semalam :)

    BalasPadam
  2. momok nk beramah mesra tu ;-)

    BalasPadam
  3. @Mat Jepa

    yeke.. aku ingat semalam.. gaya hood cerita macam baru belaku ke aku lambat update

    BalasPadam
  4. waa bestnya..dorang nk berkawan tu hehe...

    BalasPadam
  5. @Kumbang Jingga

    saram la Kumbang Jingga.. baik kawan dgn kumbang dr hantu ehhee

    BalasPadam
  6. owh......kat ofis memang selalu jadi macam ni la..ofis aku pun ada gak..berapa kali aku kena kacau kalau balik lambat..seb baik setakat ni tak nampak lagi

    BalasPadam
  7. @Boni JLL3

    Bony cara dia kacau ko camne? dia nyanyi lagu CT nurhaliza ke bg ko meremang? hahaa =p

    BalasPadam

Terima kasih kerana melawat BLOG Komuniti gempakZ. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^