JoM! "LIKE"

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

++Do LIKE @ SHARE ARTICLE++

HAII: Mr.PiNGu dan Family

Hi semua! Buat julung-julung kalinya Mr.PiNGu menulis sesuatu mengenai "diri" dan "keluarga". Semoga anda semua lebih mengenali Mr.PiNGU. hehee.. First of all jum saya bawak ke rumah saya dulu.

Ok sampai pun. Kalau nak tau inilah igloo tempat tinggal Mr.PiNGu sekeluarga. Cukup selesa di dalamnya. Kalau korang ada masa jemputla melawat ya. Buah tangan jangan lupa bawa. Kejap ye semua. saya nak panggil family saya keluar sebentar.

Assalamualaikum.. Hello.. mak abah opah adik semua.. ada kawan datang melawat ni marilah keluar semua.. Saya nak memperkenalkan anda semua pada mereka.

ha keluar pun mereka semua. Marilah saya perkenalkan sorang-sorang ya. Daripada kiri Opah, yang tengah abah, kemudian kanan sekali ibu. yang kat sebelah saya ni mikey singa peliharaan saya dan yang kecik cantik ni adik saya. hehe.. Inilah family saya.

Sebenarnya Opah saya tak sihat. So biarlah dia berehat dulu ya. Mikey ikut Opah masuk ya. Erm. lepas ni saya nak bawak korang tengok aktiviti kesukaan saya. nak tau jom ikut. Adik duduk rumah ya jangan ikut abang.

Ok jum semua ikut saya. Kamu semua pasti teruja dengan aktiviti masa lapang saya nih =p

Jeng jeng jeng.. Inilah aktiviti masa lapang saya iaitu bermain Ski. Syok woo.. Korang yang belum pernah main tu try belajar perlahan-lahan dahulu ya. Jum tgok saya main! ^_^

Ok sampai disini sahaja. Thanx all sebab melawat Mr.PiNGu ya. Semoga berjumpa lagi. ~

2 ulasan:

Terima kasih kerana melawat BLOG Komuniti gempakZ. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^