JoM! "LIKE"

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

++Do LIKE @ SHARE ARTICLE++

Google Buzz

Hye semua.. Pingu nak bincang sket pasal satu aplikasi baru yang disediakan oleh google, iaitu google buzz. Dikatakan satu aplikasi baru yang hebat dan memudahkan perkongsian maklumat dgn rakan2 dgn pantas. boleh kata nak menyaingi facebook la. carik-carik info pasal google buzz td and terjumpe la satu video ni:



ok.. semalam pi kat satu blog tu dia kata kalau pasang google buzz kat blog bleh meningkatkan traffic kita. so, pingu follow la instruction dia utk pasang google buzz di blog and juga forum pingu. hope ia berkesan menarik traffic blog pingu =)

sekian untuk hari ini. diharap anda pun try gunekan aplikasi google buzz ni okay?

letak facebook like button lg best.. nak tau masuk la link dibawah dan try:

link
.......

2 ulasan:

  1. Actually aku pun xpasti google buzz aku pasang ni berfungsi camne?

    lepas kita posting ke google buzz, posting tu akan masuk mana? leh diview ke? xpaham den..

    BalasPadam
  2. td blogwalking cari pasal google buzz terjumpe posting ini:

    Fungsinya Google Buzz button ni sama juga dengan button retweet yang digunakan untuk tweeet meme.. kalau kita atau pengunjung lain tekan buzz button, entri tu dapat dikongsikan di Google Buzz orang yg klik tu.. Maknanya rakan lain di Google Buzz akan dapat lihat update terkini blog kita, dan akan hit buzz tu untuk sampai ke blog kita. Kiranya itu sudah dapat menjana trafik ke blog.

    ------------------------------------------------
    hope membantu~

    BalasPadam

Terima kasih kerana melawat BLOG Komuniti gempakZ. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^