JoM! "LIKE"

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

++ JEMPUT UNTUK KLIK LIKE @ SHARE ARTIKEL ++

Ahad, 21 Februari 2010

Analisis Kes Liwat Dr Seri Anwar

Ada kawan pass video ni tadi berhubung analisis kes liwat Dr Seri Anwar Ibrahim. korang tgok dan Nilaikan sendiri dengan akal fikiran yang waras.. orite.. peace!


4 ulasan:

  1. fikir dengan waras.. jgn letakkan pertuduhan sesuka hati...

    tuan rumah.. nak mintak tolong sikit bleh??
    taruk la Name/URL kt comment as tuh.. uhuhu...

    klo xtau nak buat klik sini

    BalasPadam
  2. tq sb bgtau actually xpernah perasa benda ni pun.. patutla xder yg sudi nak komen.. huhuhu

    BalasPadam
  3. malas nak layan benda macam ni...

    BalasPadam
  4. hehe... aku layan je tapi xderla pervaya mana2 pihak.. sampai bile pun xbaes.. tgok je la permainan mereka ni.. nanti kat akhirat baru kita tau sapa benar sapa salah.. ermm

    BalasPadam

Terima kasih kerana melawat BLOG Mr.PiNGu. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...