JoM! "LIKE"

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

++Do LIKE @ SHARE ARTICLE++

Adverlets



Salam semua...

Hari ni Pingu nak berborak pula pasal adverlets, salah satu program pengiklanan yang telah diketahui ramai. Actually, Pingu dah join adverlets lebih setahun dan hasilnya actually sgt mengecewakan..




Setakat hari ini, PiNGu hanya beroleh RM 23+ utk adverlets. Walaupun iklan-iklan Adverlets hampir sentiasa terpapar di ruang yang kita sediakan, namun begitu tiada payment akan diberikan keatas klik dilakukan. Payment hanyalah berdasarkan page impression. Klaau nak tahu, walaupun earning sentiasa masuk jka ada page impression, jumlahnya adalah sangat-sangat kecil.. Tidak sampai 1 sen pun setiap impression.. agak mengecewakan.

PiNGU dah kaji benda ni.. Iklan yang disediakan oleh adverlets, innity, ataupun nuffnang adalah sama.. kebanyakkannya. but PiNGu tak faham kenapa adverlets pay sangat kecil berbanding innity atau nuffnang yang jauh lebh banyak.

So, PiNGu agak kecewa gak dengan Adverlets ni. tapi still pasang gak. Kadang-kadang bukak.. sebab dengan adanya iklan adverlets ni jumlah klik yang pingu dapat untuk iklan lain berkurang, justeru menurunlah hasil pendapatan.

Bayangkanlah kalau innity pingu leh dapat lebih RM 150 sebulan, kenapa adverlets hanya RM 23 pada tempoh lebih setahun.. sangat-sangat tak patut..

Kepada kawan-kawan yang pakai adverlets and masih setia pada adverlets.. kenapakah anda masih setia bersamanya... MMmmmMMmmmmm

> Aku insan yang Kecik ati dengan Adverlets <


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawat BLOG Komuniti gempakZ. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^