JoM! "LIKE"

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

++Do LIKE @ SHARE ARTICLE++

Liyana Jasmay gagal exam!!

liyana jasmay gagal exam!!

Pelajar jurusan Seni Persembahan dan Media Sunway University CollegePetaling Jaya, Selangor memberitahu, dia kini berada dalam semesterkedua terakhir sebelum bergelar graduan diploma.
Gadis yang lahir pada 28 Mac 1988 itu sepatutnya menghadiri konvokesyen kolej pada tahun ini.

Namun, impian Liyana hampa kerana dia harus menduduki semula dua peperiksaan untuk subjek Suntingan Filem dan Sejarah Teater.
"Tidak malu cakap, ini semua salah diri sendiri. Kehadiran sayadalam kelas mengambil markah sebanyak 50 peratus manakala selebihnyaberdasarkan pemarkahan ujian teori dan praktikal.

"Dengan jadual lakonan padat dan komitmen lain, saya terpaksaponteng kelas dan tertinggal kuliah penting. Maka, tidak mengejutkankalau saya gagal dalam peperiksaan semester lepas.

"Bulan Mac hingga Julai ini, saya akan buat projek teater semesterakhir. Harap semua berjalan lancar selepas ini. Saya tidak sabarmenamatkan pengajian pada 2011 nanti," jelas Liyana yang sempatmerencana untuk mengambil kursus lakonan jangka pendek suatu hari nanti.

New York, Los Angeles atau Australia bakal menjadi destinasi pilihanLiyana sebagai tempat menimba ilmu sekali gus memantapkan diri sebagaianak seni versatil.
"Saya harap dapat menjalani kursus intensif selama dua minggu ataupaling lama 12 minggu di negara orang. Sudah lama saya simpan cita-citaini," jelasnya yang akan muncul dengan single ketiga berjudul Penyelamat Cinta gubahan bersama Liyana dan Aizat.

credit to kosmo online

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawat BLOG Komuniti gempakZ. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^