JoM! "LIKE"

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

++Do LIKE @ SHARE ARTICLE++

Naruto


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. Thanks for visiting my iGLoO




Pingu nak cerita pasal Naruto pulak nie. erm.. Naruto merupakan Anime pertama yang pingu jatuh hati. masa belajar dulu berkenalan dgn anime nie.. mmg terus jatuh cinta.. lepas2 tue terus setia follow anime nie sampai sekarang.

Naruto merupakan seorang budak degil yang tidak berbakat dalam menggunakan Ilmu Ninja.. namun begitu, dia seorang yang bersemangat dan tak pernah kenal erti mengalah sehinggalah menjadi seorang Ninja terbilang atas usaha kerasnya.

Naruto merupakan satu watak yang sentiasa berkembang dari masa ke semasa... dinilai dari kebolehan Ilmu ninja yang dipelajari dan keupayan menggunakannya dalam peperangan. Naruto banyak membantu dalam menewaskan Musuh2 yang sgt kuat.. seperti gaara (season 1), Kakuzu (akatsuki) dan Pain ( Akatsuki leader).

Sekarang ni Manga Naruto bertumpu kepada kisah Sasuke, iaitu sahabat baik Naruto dalam Kumpulanya yang telah diracuni oleh Uchiha Madara yang mempunyai agenda jahat tersendiri. berlaku konflik yg sangat hebat sekarang..

Bagaimanakah Naruto nak selesaikan konflik tersebut? sama-sama kita nantikan.

tetapi dalam Kondisi Naruto sekarang ni mmg Sukar diramalkan adakah dia boleh bertarung dgn Uchiha Sasuke yang telah memiliki Mangekayo Sharingan? dan Teknik Mata yang hebat.. dan adakah Naruto berjaya membawa kembali Sasuke ke jalan yang benar?

Banyak lagi persoalan menarik yang belum terungkai dalam Anime ini..

5 ulasan:

  1. aku aku! saudara, aku suka naruto sangat2.!! :3

    BalasPadam
  2. pinkpingu: hehee yeayy ada geng la.. heheee.. nama dh la pingu gak.. ngehehee

    BalasPadam
  3. aku pong suke cerita tu, hehehe , . . . . . aku suke tengok fighting dan feeling2 die, . . . . . .. . . . . . .. . . mengingatkan aku pada kisah hidup aku sendiri, . . . . . .. misteri sejarah seolah2, . . . .

    BalasPadam
  4. @BuDaK KaMPuNG

    haha ko suka fighting2 cam Naruto gak ke? meh lawan jutsu dengan den.. Oroikoo no Jutsu! hahahaa

    BalasPadam

Terima kasih kerana melawat BLOG Komuniti gempakZ. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^