JoM! "LIKE"

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

++Do LIKE @ SHARE ARTICLE++

Bengang dengan member!!

Salam..

Actually Mr.PiNGu sedang bengang dengan sorang Member nih. Sangat bengang. Ni tengah marah sampai meluap-luap dah. Memang tak patut dia buat saya macam ini. Tak tahulah dia sengaja atau tak. Alasan dia terlupa macam sangat-sangat tak logik. Memang tak logik. Mungkin itu hanya alasanya sahaja.

Kisahnya begini. Last week, ada sorang member di KL di merayu-rayu minta pertolongan Mr.PiNGu untuk mencarikan bilik hotel dan booking siap-siap untuk dia and member dia. Saya dengan susah payah disebabkan dia member pun pergi la luangkan masa cari hotel yang kosong dan booking. Berjaya juga booking dua bilik Hotel. Dia juga memohon saya untuk mengambilnya dia lapangan terbang senai sekitar jam 10 malam ini. Dia minta tolong sangat sebab katanya dah tiada sesiapa disini.

Then tibalah hari yang dijanjikan (Hari ini). Actually saya sangat hairan kerana kawan saya ini langsung tak hubungi saya untuk update apa-apa pasal benda ni. Dia ni jadi ke tidak datang ni?? Then saya hubungi dia. Barulah dia memaklumkan bahawa ada kawan dia yang lain akan ambil dia di airport plus kawan dia tu dah tempahkan siap-siap bilik hotel untuk dia. Bila dengar camtu saya sangat bengang!!

Saya tanya kenapa buat camtu? Dia kata dia betul-betul tak ingat tentang saya. Dia kata tak teringat yang dia ada minta saya book hotel and ambil dia di airport! Logik ke? Baru seminggu tak ingat? Plus dia kata takde sapa-sapa disini but ada pula kawan lain tolong dia semua? Dia ingat saya ni apa?

Now, memang serik nak tolong dia lagi. Just kata I'm sorry that wasn't enough at all. Sakit hati ni tau. Memang kalau orang buat kita camni memang kita bengang. Saya siap cancel plan dengan kawan-kawan lain demi nak tolong dia ni. Sanggup saya bersusah untuk dia. Camni dia buat saya? takpe nanti lambat laun dia akan sedar betapa sakitnya kalau orang lain buat perkara sama pada diri dia.

Ok la sampai sini sahaja >.< 

3 ulasan:

  1. baru je buang commentlurve.. huhu.. kembali ke komen bentuk lama ^_^

    BalasPadam
  2. apa punya member..
    boleh pula lupa nooo.

    BalasPadam
  3. huhu tu la orang kampung...
    sedey betui...
    member camni bikin kita susah woo..

    BalasPadam

Terima kasih kerana melawat BLOG Komuniti gempakZ. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^