| FORUM | | GEMPAKZ | | LIRIK | | KARAOKE | | PROMOSI | | MyGK | | OSH |

+++++ JEMPUT UNTUK KLIK LIKE @ SHARE ARTIKEL~ +++++

Rabu, 13 Julai 2011

Kisah Tidak Berhati Perut: Merompak Telur Penyu Besar-Besaran

Salam..

Kejam.. memang kejam dan tiada hati perut! Haiwan itu nak gak mengembangkan zuriat mereka. Kalau dah semua telur ko sapu bersih karang camne spesis penyu nak berkembang? Kalau yepun nak mengambil telur tu biarla penyu-penyu tu pergi dahulu dan korang janganla sapu bersih. Mesti hancur luluh penyu tu melihat gelagat manusia tak berhati perut ni. kejadian ini dikatakan berlaku di Costa Rica. Lokasi spesifik Mr.PiNGu tak tahulah.. Tengok la gambar-gambar di bawah ini:













^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^

2 ulasan:

Halimatun Sa'adiah berkata... |Reply|

jgn jd kt sni suda la...

Mr.PinGu berkata... |Reply|

hope kat sini tak jadila benda2 macam ni.. memalukan..

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawat BLOG Mr.PiNGu. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KOMEN PENGUNJUNG

Recent Comments Widget
Search