JoM! "LIKE"

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

++Do LIKE @ SHARE ARTICLE++

Panduan Ringkas Peserta Perhimpunan Bersih

Salam..

Baru berlalu 2 hari perhimpunan penuh Sensasi yang menggegarkan bukan sahaja Malaysia malahan sudah sampai ke luar negara. Member I daripada Australia tak jadi datang gara-gara BERSIH. Malam tadi baru tau dia cancel Flight.. Huhuu sedih sangat-sangat. By the way, tadi masa belek-belek Facebook, terjumpa pula iklan ini:



NOTE: erk.. TOYOL DIGI KUNING kene tangkap gak ke? ahakss

No. Telefon Hotline (Khidmat Guaman) Bilik Gerakan JUHAM, Dewan Pemuda PAS Malaysia:
+6016 312 64632.
+6016 312 64733.
+6014 645 17534.
+6012 392 8379

Mohon sebarkan dan simpan nombor2diatas dalam handphone masing2... Apa2 berlaku pada anda, sila sms nama,lokasi ditahan dibalai mana anda dibawa. Semua peserta TAK PERLU pakai KUNING, TAK PERLU pakai LOGO BERSIH dan TAK PERLU pakaian berlogo PARTI. Masuk dengan pakaian bebas.Janji boleh masuk KL.!
tempat berhimpun sebelum berjalan ke dataran merdeka
1. sogo
2. masjid negara
3. kg baru masjid jamekmasa berkumpul dalam pukul 12-1 jika di masjid selepas solat zohor kite jalan menghala ke stadium merdeka.. sebab nak sampai di stadium pukul 2.. Kite serah MEMO bersama2... doakan kejayaan RAKYAT!!

Harap Maklum.

Hahaahaa.. gigih kan? ini baru sikit. Mengikut maklumat daripada rakan saya, sebelum perhimpunan ini sudah macam-macam usaha dilakukan untuk persediaan menghadapi kemungkinan ancaman gas pemedih mata polis. Siap ada tips-tips step by step mengurangkan kesan gas pemedih mata. Menurut rakan saya yang menyertai, bilangan polis cukup ramai dan mereka ada yang bertindak dengan cukup kasar. Saya sedang mengumpulkan bukti-bukti secara video ni. Bukan apa untuk ambil tahu sahaja. Inikan hal negara kita. Nak tak nak perkara dah berlaku. Hope perhimpunan seumpama ini tak lagi dijalankan untuk mengelakkan sebarang kesulitan yang bukan hanya berlaku kepada kita rakyat Malaysia malahan kepada pelancong asing.


TAGS: perhimpunan bersih 9 Julai 2011, video perhimpunan bersih, gambar perhimpunan bersih, sekitar perhimpunan bersih, polis ganas di perhimpunan bersih

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawat BLOG Komuniti gempakZ. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^