| FORUM | | GEMPAKZ | | LIRIK | | KARAOKE | | PROMOSI | | MyGK | | OSH |

+++++ JEMPUT UNTUK KLIK LIKE @ SHARE ARTIKEL~ +++++

Sabtu, 9 Julai 2011

Apakena la Datuk Seri Anwar Ibrahim ni?

Tadi masa duk berjalan-jalan di satu satu page tu terjumpa lak gambar insan yang tak asing lagi ni. Lama juga tak ikuti apa yang berlaku pada dia nih. Last thing masa tersebar gambar "hubungan seks" beliau tu. Saya tak ada kuasa nak memastikan kebenaran video tersebut. Macam dia macam bukan juga. Tapi iras sangat. Kalau memang dia rasanya sia-sialah perjuangan nak memperjuangkan dia ni.


tentang gambar ini, dia ni tengah sakit tenat ke? kalu betul la kasihan. Doakan agar beliau sembuh. Kalu beliau propa je, I harap anda memang betul-betul sakit. Tak suka insan yang hanya kuat menipu dan temberang. (saya tak tuduh beliau sebab saya takde hak nak menuduh tanpa bukti.. anggap baik2 je)

Sebenarnya, Mr.PiNGu sangat kagum dengan kebijaksanaan dan keupayaan dia dalam menganalisa sesuatu, berdebat dan memerintah negara dahulu kala. Tapi ialah kalau kita lihat sejarah dahulu, sehebat mana pun seseorang pemimpin itu pastinya akan rosak dan mengalamai kejatuhan apabila mengamalkan gaya hidup yang buruk. Ketinggian akhlak itu sangat penting dalam kehidupan kita.

Situasi politik di negara kita dewasa ini Mr.PiNGu lihat banyak kepada sandiwara. Sana sini main sandiwara. Kita tidak mahu sandiwara, kita mahukan pemimpin yang betul-betul memperjuangkan nasib rakyat, agama dan negara. Semoga semua pemimpin sedar dan kembali ke pangkal jalan. Jadilah pemimpin yang ikhlas dan tidak mementingkan tembolok masing-masing je. Kami rakyat yang memilih anda mahukan anda membela nasib kami. Semoga pemimpin yang akn dipilih pada masa akan datang akan dapat membuat yang terbaik untuk negara kita.

TAGS: anwar ibrahim diharam perhimpunan bersih, kesihatan anwar ibrahim, anwar ibrahim sakit, anwar ibrahim di hospital, anwar ibrahim pemimpin pkr

^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^

0 ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawat BLOG Mr.PiNGu. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KOMEN PENGUNJUNG

Recent Comments Widget
Search