JoM! "LIKE"

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

++Do LIKE @ SHARE ARTICLE++

Izreen Azminda jadi perhatian

Hi!!
http://komuniti.gempakz.org
Korang perasan tak yang pelakon popular Fizz Fairuz agak bermolot hazab @puaka? Bukan sekali dia mengeluarkan kenyataan berbaur angkuh dan cam poyo dah banyak kali. Teringat masa baca twitter beliau tentang respond dia berhubung rasa tak puashati peminat tentang lawak tsumawi.. opss pembetulan.. tsunami Jepun. Malas komen korang pun maybe ramai dah tau. Now dia pulak bikin sensasi dengan menghina sorang pelakon baru bernama Izreen Azminda. Ikuti kisah selanjutnya.
http://komuniti.gempakz.org
TIBA-tiba nama pelakon baru yang semakin naik, Izreen Azminda jadi sebutan dan perhatian gara-gara dikaitkan kononnya menjalinkan hubungan cinta dengan aktor Fizz Fairuz. Sedangkan ramai tahu Fizz bercinta dengan Almy Nadia. Cuma, menjadi ralat di hati Izreen ialah kenyataan Fizz sendiri yang seakan memperlekehkannya. 
Fizz dalam kenyataannya sebelum ini mempersoalkan siapa gerangan Izreen sedangkan mereka pernah berlakon sama termasuk dalam drama Stanza Cinta yang disiarkan setiap Ahad di TV3 dan fizz juga pernah mengatakan yang Izreen seorang perempuan yang tak cantik. Izreen mengakui malu dan sentap dengan kenyataan Fizz itu. 
Bagaimanapun Izreen menegaskan dia tidak pernah berdating atau berskandal dengan aktor itu. Dalam konteks lain, drama lakonan Izreen juga sedang rancak disiarkan di TV. Selain Stanza Cinta, drama Juvana lakonannya turut disiarkan di TV3. Izreen pernah menjadi wajah pilihan Rosyam Nor dalam beberapa drama terbitan syarikat Suhan Movies & Trading. Terbaru, Izreen juga menjadi pilihan pengarah Michael Ang.
http://komuniti.gempakz.org

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawat BLOG Komuniti gempakZ. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^