JoM! "LIKE"

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

++Do LIKE @ SHARE ARTICLE++

Falling in Love - Datuk Siti Nurhaliza Live APM 2011

Hi!

Baru sahaja berlangsung anugerah Planet Muzik 2011 sebentar tadi. Macam biasa, anugerah yang memberi penghormatan kepada barisan artis daripada 3 buah negara ini dianjurkan setiap tahun. Salah satu persembahan yang biasanya akan ditunggu-tunggu ialah persembahan daripada Diva Nombor 1 serantau iaitu tak lain tak bukan Datuk Siti Nurhaliza.
http://komuniti.gempakz.org
Sebentar tadi, Datuk Siti Nurhaliza telah mempersembahkan satu lagu terbaru daripada album inggeris pertamanya yang bertajuk Falling in Love. Overall persembahan datuk Siti memuaskan. Pada permulaan nyanyian, kelihatan penari yang membuat aksitarian yang hebat. Namun, Datuk Siti memulakan nyanyian dengan satu nada yang agak kedengaran pelik. Mungkin sebab lagu inggeris dan seperti yang kita tahu Datuk Siti tidaklah begitu baik menggunakan bahasa Inggeris. Sebutan beliau agak pelik dan juga banyak yang sukar difahami. Walaubagaimanapun, saya puji keberanian Datuk Siti yang menyahut cabaran menerbitkan lagu Inggeris.

http://komuniti.gempakz.org
Macam saya katakan sebentar tadi, Overall persembahan Datuk Siti adalah memuaskan. Pada Chorus lagu, Datuk Siti menyanyi dengan cukup cemerlang nadanya dan showmanship gempakz. Tapi nampak ada macam ala-ala persembahan Kylie Monogoue. Mendengarkan alunan Vokalnya yang agak perfect di keseluruhan lagu, ada antara peminat beliau yang menganggap Datuk Siti miming. Namun saya rasa datuk Siti nyanyi secara live. Menyanyi miming bukan stail Datuk Siti kerana beliau dikenali sebagai artis yang cukup hebat secara Live.

kepada sesiapa yang belum dengar bolehla play disini:


TAGS: Datuk Siti Nurhaliza Live Anugerah Planet Muzik 2011 APM 2011, Falling in Love Datuk Siti Nurhaliza, Datuk Siti Nurhaliza Live 2011, lagu inggeris Datuk Siti Nurhaliza, Album Inggeris datuk Siti Nurhaliza

2 ulasan:

Terima kasih kerana melawat BLOG Komuniti gempakZ. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^