JoM! "LIKE"

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

++ JEMPUT UNTUK KLIK LIKE @ SHARE ARTIKEL ++

Selasa, 11 Januari 2011

Selamat Hari Lahir ke-32 buat Datuk Siti Nurhaliza


Hai semua. Kalau korang perasan hari ni merupakan 11 januari. ha.. bagi peminat-peminat Datuk Siti Nurhaliza pasti tidak akn melepaskan peluang ini untuk mengucapkan selamat ulangtahun kelahiran dan juga memberikan hadiah. Saya hanya mampu mengucapkan selamat hari lahir kepada beliau melalui blog kesayangan hamba ini. Tengok gambar tu siap 3 bijik kek saya bg.. hehhee

Dikesempatan ini saya nak mengucapkan Selamat Hari Lahir buat Datuk Siti Nurhaliza. Semoga tahun ini lebih berjaya dan membawa lebih kebahgiaan. Pingu Doakan Hajat Datuk Siti untuk menimang Cahaya mata akan tercapai nanti. Sekian sahaja. ^_^

NOTE: birthday Datuk Siti ialah 11.1 = banyaknya nombor satu.. patutlah dia sentiasa No 1 di hati peminat dan juga di dalam industri hiburan tanahair hehe

4 ulasan:

  1. bufday mak aii pun hari ni jugak .

    :)

    BalasPadam
  2. hye cik elina: Mak U mesti pandai nyanyi cam Mek Iti gak hehee.... bestnyerrrrr

    BalasPadam
  3. tqa minat gile Datuk S ni. huhu~ sayang siti <3 !!

    BalasPadam
  4. hehe samela.. syg dia gak.. Suara dia sgt2 la memukau.. Imej pun bersih je.. patut dijadikan cth oleh artis2 lain

    BalasPadam

Terima kasih kerana melawat BLOG Mr.PiNGu. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...