JoM! "LIKE"

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

++Do LIKE @ SHARE ARTICLE++

Fakta: Anuar Zain 2011

Anuar Zain, seperti yang anda tahu masih lagi menjadi penyanyi solo terulung negara. Berimej bersih dan dirinya cukup exclusive. Pingu minat giler kat lagu-lagu nyanyian Anuar Zain lebih-lebih lagi untuk album-album latest. Banyak lagu sedap-sedap. Kini Anuar Zain telah melepasi usia 40 tahun dan masih sendiri. Ikuti rumusan dari ulasan Anuar Zain tentang persoalan yang ditanyakan kepadanya:



** Anuar Zain pada usia 40 Tahun **

* Masih lagi solo dan menyerahkan segala urusan jodoh kepada Tuhan.

* Tidak sunyi walaupun bersendiri kerana beliau memiliki kawan-kawan yang berkualiti.

* Mendakwa tidak akan merintih dan merosakkan hati tentang soal jodoh tidak kesampaian dan hanya memfokuskan kepada kerjayanya.

* Berjanji akan mengeluarkan Album terbaru pada tahun 2011 dimana separuh lagu-lagunya sudah siap dan lainnya dalam pembikinan.

* Mengeluarkan single pertama tahun 2010 bertajuk "Ku Berjanji Kerna Cinta"

* Single kedua beliau mendapat sentuhan pasangan adik beradik KRU dan dijadikan lagu tema filem Merong Mahawangsa. Lagu dimaksudkan berjudul "Sedetik Lebih"

* Single kedua dirakam bersama 40 pemuzik daripada Okestra Filharmonik Malaysia (MPO). Anuar Zain menyatakan kekaguman dan keterujaannya dengan pembikinan single kedua ini sambil memuji kreativiti adik beradik KRU.

* Pernah berlakon dalam satu filem yang berjudul "Bintang Hati". Mendakwa dia hanya menonton Filem itu sekali sahaja kerana tidak sanggup melihat lakonannya yang kaku. Beliau mendakwa enggan berlakon lagi kerana dakwanya beliau tiada bakat.

* Mendakwa beliau tiada langung menyertai laman sosial seperti facebook, twitter dan sebagainya kerana merasakan Privasinya sangat penting. Beliau hanya mendakwa memiliki satu fanpage facebook yang dikendalikan oleh pihak pengurusannya~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawat BLOG Komuniti gempakZ. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^