JoM! "LIKE"

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

++Do LIKE @ SHARE ARTICLE++

Jom Follow: Blog Cikgu Shidah - Ratu Miming Malaysia


Hai semua.. Salam sejahtera. Hari ni Pingu nak pomot satu blog... Blog yang dijangka laris. Disini saya nak memperkenalkan seorang insan yang istimewa yang merupakan seorang guru. Beliau yang dimaksudkan ialah Cikgu Shida. Tentu ramai diantara anda yang dah kenal Cikgu Shida ni kan?





Saya start mengenali Cikgu Shida bila ada orang yang linkkan Video miming Cikgu ni di Youtube. Memang layan la tengok dia miming. Aku masih ingat dia miming lagu Stacy dengan penuh perasaan hehee.. banyak lagi video dia kalau anda nak cari di youtube.

Apa yang aku kagum tentang Cikgu Shida ni ialah dia memang seorang yang confident. Dia tak peduli orang nak kutuk dia ke apa yang pasti dia memang tanamkan niat untuk menghiburkan hati dan orang lain. terpulang kepada individu nak berkata apa dan menilai apa pada dia.

Kepada yang berminat nak mengikuti BlOG Cikgu Shida boleh masuk sini:

1 ulasan:

  1. tp nape ek cikgu shidah xmau terima jemputan Ct ke studionya.. malu ke? bukan senang org nak dpt peluang dijemput Ct tp cikgu shidah menolak.. haha peluang hanya dtg sekali je kak.. hehe apa2 pun cikgu shida memang sempoii

    BalasPadam

Terima kasih kerana melawat BLOG Komuniti gempakZ. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^