| FORUM | | GEMPAKZ | | LIRIK | | KARAOKE | | PROMOSI | | MyGK | | OSH |

+++++ JEMPUT UNTUK KLIK LIKE @ SHARE ARTIKEL~ +++++

Rabu, 26 Januari 2011

Tomok bakal tamatkan zaman bujang Julai 2011



Tomok nak kawin? Iye ker? Nape tak percaye? Itulah yang dikhabarkan oleh tuan punya body sendiri. Dalam satu lama gosip tu Pingu baca Tomok mengakui akan menamatkan zaman bujangnya pada tahun ini, iaitu dirancang pada bulan Julan ini.

Wah! Sapelah gadis bertuah yang dapat Tomok tu ye? Bertuah ker?? Mestilah. Kahwin dengan jutawan muda. Haha.. Tomok ni sebelum jadi jutawan pun dia dah meniti puncak populariti menerusi kumpulan new boyz. Tentu rata-rata masih ingat kemunculan kumpulan remaja suatu ketika dahulu yang ahlinya berusi 15-17 tahun sahaja. Walaupun ramai yang tidak menyukai dan mendengki, Namun, mereka juga ada kumpulan peminat tersendiri dan cukup ramai, kebanyakkannya di kalangan peminat wanita.

Dengan tersebarnya gosip perkahwinan Tomok yang akan berlangsung kelak, Pingu yakin ramai awek-awek kat luar tu frust! Haha.. Nak wat camne, Tomok tu sorang je haha.. tak boleh kawin dengan ramai orang. So, kepada peminat-peminat tomok yang selalu angau pada jejaka ini diharap bertabah.

Dengar-dengarnya bakal isterinya itu seorang pramugari dan telah berusia 31 tahun. Diharap perkahwinan mereka kelak tidak menghadapi sebarang masalah kerana perbezaan usia. Sebab sudah ramai membuktikan perbezaan usia yang besar dimana isteri lebih tua daripada suami kebanyakkannya tidak kekal lama. Diharap kita doakan yang terbaik untuk mereka.

^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^

0 ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawat BLOG Mr.PiNGu. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KOMEN PENGUNJUNG

Recent Comments Widget
Search