JoM! "LIKE"

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

++Do LIKE @ SHARE ARTICLE++

Ahmad Dhani bakal Pengetua AF9?


Benarkah Ahmad Dhani bakal menjadi pengetua AF9?? Mengapa perlu melantik artis daripada negara seberang sebagai Pengetua? Adakah Malaysia telah ketandusan insan-insan seni yang berwibawa?

Dalam hal ini, Pingu kurang bersetuju dengan pemilihan tersebut. Ini seolah-olah menunjukkan Malaysia kekurangan insan yang memiliki pengetahuan Muzik yang tinggi. Selain itu, perlantikan pengetua AF 9 dari negera seberang akan melibatkan pengaliran wang ke luar negara. Walaupun bukanlah sebesar mana akan tetapi ia juga sepatutnya boleh dielakkan.

walau apa-apapun, Pingu tidak berhak nak mempertikaikan keputusan pihak Astro dan Akademi fantasia. Sebagai pemerhati seni, Pingu hanya layak meberi pendapat. Pingu juga percaya ramai yang tidak bersetuju termasuk dikalangan penggiat seni sendiri. Daripada laman Twitter pun ramai sudah menyuarakan perkara ini dan tiada seorangpun yang bersetuju.

Mungkin, mereka mahukan pembaharuan dengan membawa insan daripada luar untuk menghasilkan bakat-bakat yang berbeza dari segi imej nyanyian. entahlah.. Apa-apapun tunggu dan lihat.

3 ulasan:

  1. dari bawak dani 2 bek bagi juri amerika idol jd pengetua..hahaha

    BalasPadam
  2. setuju.. hehe.. paula abdul mari

    BalasPadam
  3. hahaa. lagi mahal mau bayar.. sekali undi sms pun xdapat cover cos membawa pengetua tersebut haha

    BalasPadam

Terima kasih kerana melawat BLOG Komuniti gempakZ. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^