JoM! "LIKE"

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

++Do LIKE @ SHARE ARTICLE++

Penangan Facebook: Gosip Penutupan Facebook


Beberapa hari yang lepas memang kecoh dengan berita penutupan Facebook yang dijangka akan berlaku pada 15 Mac 2011. Memang bikin panik sana-sini. Walaupun sudah ada kenyatan balas yang menyatakan perkara tersebut merupakan rekaan dari pihak yang tidak bertanggungjawab, masih ramai lagi yang tidak tahu dan mempercayainya. Malahan topik berhubung penutupan facebook masih lagi rancak dibincangkan dimana-mana sahaja.



Itulah penangan Facebook, satu laman sosial terbaik yang pernah dicipta. Mempunyai ahli teramai dan masa yang dihabiskan untuk online Facebook adalah sangat lama bagi ramai ahlinya menjadikan facebook rangkaian Sosial paling berjaya. Mengapa Facebook?

Facebook menyediakan pelbagai aplikasi yang memenuhi citarasa setiap penggunanya. Boleh meletakkan gambar, video, berkongsi pendapat, chatting, aplikasi game, dan sebagainya. Pendek kata Facebook memenuhi almost semua keinginan pelangganya.

Saya merupaka salah seorang pengguna Facebook. Pada awalnya saya tidak rasa mahu mendaftar sebagai ahli Facebook kerana berasakan bahawa laman sosial ini seperti laman sosial lain seperti myspace, facebook, tagged dan sebagainya namun ternyata saya silap. selepas banyak kali dipujuk oleh kawan-kawan akhirnya saya mengalah dan mendaftar juga. Dan benar. Laman ini cukup menarik. Sehingga kini, saya hanya setia dengan Facebook sahaja dan laman-laman sosial lain saya sudah tinggalkan. begitulah penangan Facebook~ hihi

anda pula bagaimana?

2 ulasan:

  1. Hai3..salam berkenalan.
    Saya tak berapa layan sangat fb ni. Sebab memang takde pun. So, tak bagi kesan la. Hehe..
    Jemput la ke SuaraSendiri
    Utama : Once broken..considered sold
    Segmen Santai : Hilangkan rasa bosan ketika di bilik termenung

    BalasPadam
  2. hye De Mois.. heeh bagus la xde Facebook. kalau ada jd mcm penyakit lak.. susah nak stop eheeee.. Ok saya lawat awak pula =)

    BalasPadam

Terima kasih kerana melawat BLOG Komuniti gempakZ. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^