JoM! "LIKE"

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

++Do LIKE @ SHARE ARTICLE++

YEAY: Mr.PiNGu dah Kembali



Assalamualaikum~ Hai semua! Welcome to my iGLoO!

Baru sahaja kembali daripada Outstation di Seremban. I am bringing back two distinguish professor from United Kingdom for Academic Visit. Opss terspeaking English lak. Hehe..

Sebenarnya saya sangat letih ni. Dah la drive dari jauh then sampai-sampai je kena buat discussion lak. Pening kepala then. Disamping nak isi borang yang dateline harini. Haakkk.. pening-pening..

Hope malam ni dapat makan best-best seperti yang dijanjikan oleh my boss.. nyum2.. xsabar nak makan best-best. Walaupun dah balik tapi mood nak update blog belum ada lagi. Buzy sangat ni. But dun worry start awal tahun depan dah okay balik. Hehe..

So, hope korang masih sudi nak ikut perkembangan blog yang tak sebenarap ini ya. Kalau tulisan blog ni xbest janganla stress atau nak humban PC/laptop dlm ganung.. bagilah saya K. ehehe. Kalau ada yang tak kena dalam penulisan saya sila maklumkan saya akan improve dari masa ke semasa..

Sekian sahaja. TQVM Love u all

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawat BLOG Komuniti gempakZ. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^