JoM! "LIKE"

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

++Do LIKE @ SHARE ARTICLE++

Naruto 568 - 4 tails, The Sage the King of Apes

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera! ; )

Kepada peminat-peminat Manga, Naruto 568 dah keluar wei! jenuh aku tunggu sejak minggu lepas. Aku memang peminat susah kipas mati Naruto ni. Puas gak la baca episod minggu ni. Nampak gayanya naruto bakal dapat satu lagi rakan perjuangan yang hebat! Enemy will become a great alliance!


So apa yang menariknya episod minggu ini? Actually walaupun tak banyak part berlawan (just chit chat between Naruto and 4 th tails) ada beberapa benda yang menarik dalam episod kali ini.

1) 4 th tails menunjukkan minat untuk bekerjasama dengan Naruto dan meminta Naruto melepaskan dia dari kawalan Fake Madara. Aku rasa naruto sebagai Uzumaki Clan yang diketahui mahir ilmu penguncian akan berjaya melepaskan "Ekor 4" dari kawalan fake Uchiha Madara.

2) Kemungkinan Kyuubi (ekor 9) akan bekerjasama dengan Naruto sepenuhnya.

3) "Son Goku" merupakan nama bagi "Ekor 4" Menariknya kerana nama ini sama dengan nama watak utama siri popular Dragon Ball.

4) Kurama merupakan nama bagi 9 tails yang kita hanya tahu gelarannya sebagai Kyuubi.

Nak baca? Masuk sahaja sini: NARUTO 568 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawat BLOG Komuniti gempakZ. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^