JoM! "LIKE"

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

++Do LIKE @ SHARE ARTICLE++

Auntie Sherita Aziz bagi blog Mr.PiNGu Trafik


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. WeLCoMe to my iGLoO!

Hi! Apa Khabar? Hope semua sihat hendaknya. Bangun pagi je harini terus on PC. apabila check laman nuffnang, terkejut apabila report mengatakan unique visitor blog saya semalam melampui 1700+. Tidak pernah pula sampai setinggi itu. So saya semak la punca trafik daripada mana. Agak terkejut saya apabila salah satu sumber trafik terbesar saya pada hari semalam adalah daripada Blog Sherita Aziz!

Sebenarnya, saya pernah mengikuti blog Sherita Aziz ini lama dahulu. Artikel beliau pun sometimes panas. Tapi sekarang beliau dah agak slow down. Gaya penulisan beliau simple dah mudah dibaca. Maafkan saya jika saya katakan rujukan beliau di Blog saya adalah berkenaan isu panas yang pernah saya tulis iaitu topik skandal, gosip antara dua insan ternama. Namun, saya ulas dengan cukup baik bagi tidak mengguris hati mana-mana pihak. Kalau anda nak baca artikel Untie Sherry boleh masuk link dibawah: 


Ok. sekadar peringatan. Bagi mereka yang suka menulis pasal gosip saya harap anda berhati-hati. Kalau boleh ulas dengan penuh dedikasi dan jangan mencemarkan nama mana-mana pihak lebih-lebih lagi jika sumber yang anda dapat tidak diketahui kebenarannya. Kalau anda sendiri yang nampak itu cerita lain.

Sampai disini sahaja. Sekian. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawat BLOG Komuniti gempakZ. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^