JoM! "LIKE"

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

++Do LIKE @ SHARE ARTICLE++

HAHA: Kereta kena "CLAMP" bayar denda


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. WeLCoMe to my iGLoO!

Ni nak cerita sikit. Actually korang pernah tak parking kereta pastu kene clamp?  Mr.PiNGu tak pernah tapi kawan pernah la. Nak dijadikan cerita semalam my friend bagitau dia parking sepah-sepah kat luar apartment yang dia tinggal di presint 5 Putrajaya. Nak wat camne sebab parking penuh. Kemudian baru dia sedar kereta kene clamp. Sudahnya kene denda RM 50 untuk buka semula.

So, kepada korang yang nak melawat mana-mana apartment atau kawasan kediaman yang mempunyai peraturan parking yang ketat, maka berhati-hatilah silap-silap kereta kena clamp juga. Kan ke menyusahkan korang juga. My friend siap dapat surat amaran. Dalam surat tu menyatakan jika kawan-kawan, saudara mara atau sesiapa sahaja yang datang ke apartment tersebut atas urusan bertemu anda, maka anda yang akan dipersalahkan. Anda yang akan didenda. Jika kejadian berulang, anda akan diminta untuk meninggalkan apartment tersebut. Kemudahan kediaman Apartment akan ditarik balik.

Serius kan? So, berhati-hati. Take note all!
Sekian sahaja untuk perkongsian saya pada kali ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawat BLOG Komuniti gempakZ. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^