JoM! "LIKE"

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

++Do LIKE @ SHARE ARTICLE++

ERM: Facebook Timeline bakal berkuat kuasa December 2011


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. WeLCoMe to my iGLoO!

Erm.. Korang yang guna facebook perasan tak yang interface facebook ni ada design baru yang di panggil "facebook Timeline" Basically aplikasi facebook yang baru ini membenarkan kita dan juga rakan-rakan anda melihat segala status, gambar anda dan juga segala kandungan facebook anda dari mula ia beroperasi. Seem very interesting sebab mudah nak akses.

Namun begitu, perluke nak guna timeline ni? saya dah tengok kawan yang dah start menggunakannya. Interface nampak lebih berserabut okay. I tak suka. I lebih suka yang sekarang ni nampak lebih kemas. Namun begitu, apa nak buat kalau Facebook nak wajibkan penggunanya menggunakan timeline ni. Yela mereka yang memiliki facebook maka mereka punya sukalah nak buat apa kan. Even nak tutup facebook pun. Korang nak marah? Tak guna.

Dikatakan aplikasi ini akan mula dikuat-kuasakan penggunaannya bermula 22 Disember ini. Wow dah tak lama tu. Ah malas la fikir. Facebook ko buatla apalah yang ko suka. Tadi ada baca di blog bualkomputer dia ada menceritakan hal ini dengan lebih jelas lagi. Suka ke tak suka, apalah kudrat kita sebagai "pengguna free" untuk bersuara kan. Kita hanya mampu mengeluh sahaja. That it.

Ok la sampai sini je komen saya tentang Fcebook timeline ni.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawat BLOG Komuniti gempakZ. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^