JoM! "LIKE"

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

++Do LIKE @ SHARE ARTICLE++

WAH: Najwa Latif bakal muncul Album Penuh pertamanya


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. WeLCoMe to my iGLoO!

Ramai sedia maklum akan kejayaan lagu santai bertajuk "Cinta Muka Buku" nyanyian Najwa Latif yang berjaya menempah tiket ke Final Anugerah Juara Lagu 26 (AJL 26). Untuk separuh akhir muzik-muzik 2011 yang lalu, lagu ini layak bersama 11 lagu yang lain.



Menurut Najwa latif, dengan kejayaan itu, beliau semakin yakin untuk berada di dalam industri ini dan bercadang untuk menghasilkan sebuah album penuh pada tahun 2012. Menurut beliau, material untuk album dengan lima buah lagu telah tersedia dan kini hanya menunggu proses rakaman.

Beliau turut menyatakan untuk menampilkan penyanyi luar dalam dua buah lagu tetapi siapakah gerangan penyanyi yang bakal ditampilkan belum lagi diberitahu. Menurut beliau, seorang artis Malaysia yang kini merantau di Indonesia akan berduet bersamanya dalam sebuah lagu.

Apa-apapun good luck Najwa Latif. Menyanyi-menyanyi gak tapi pelajaran jangan diamabaikan kerana ilmu itu adalah lebih utama daripada segalanya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawat BLOG Komuniti gempakZ. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^