JoM! "LIKE"

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

++Do LIKE @ SHARE ARTICLE++

Al-Fatihah Buat Serap Daniel

Salam..

Baru je tadi dapat tahu seorang forumer forum yang sering Mr.PiNGu lepak telah kembali ke Rahmatullah beberapa hari sebelum menjelang Hari Raya Aidilfitri. Terkejut juga sebab beliau merupakan seorang forumer yang aktif dan rajin memberi posting. Saya banyak membaca posting daripada beliau. Beliau seorang yang ramah. Banyak rakan-rakannya mengucapkan takziah. Sayu je saya melihatnya.

Saya difahamkan bahawa beliau telah mengalami kemalangan dan kecederaan parah yang dialaminya menyebabkan beliau meninggal dunia. Marilah sama-sama kita sedekahkan Al-Fatihah buatnya. Semoga Roh-Nya dicucuri Rahmat.

Beliau seorang belia yang muda lagi. Memiliki wajah yang comel dan susuk tubuh yang menarik sesuai pada usianya. Saya percaya dia seorang anak yang baik seperti yang dinyatakan oleh rakan-rakannya. Kepada kita yang masih hidup, beringatlah bahawa mati tidak mengenal usia. Jagalah diri sebaik mungkin dan persiapkanlah diri kita semua dengan amal sebelum menemui Tuhan yang Maha Agung.

Sekian sahaja daripada saya, Mr.PiNGu untuk kali ini..

Wassalam..


Serap Daniel

2 ulasan:

  1. dah hampir sebulan dia meninggal, baru hari ni akak tau....sedih juga walau zahirnya x pernah jumpa..

    BalasPadam
  2. tu la.. walaupun kenal online je tp tetap rasa kehilangannya..

    BalasPadam

Terima kasih kerana melawat BLOG Komuniti gempakZ. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^