JoM! "LIKE"

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

++Do LIKE @ SHARE ARTICLE++

Album Terbaru Anuar Zain 2011


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. Sari info dari iGLoO Mr.PiNGu

Setelah muncul dengan beberapa single yang berhantu, akhirnya Anuar Zain keluar dengan Album baru. Excited ni nak dengar! Sebelum ni, Anuar Zain telah keluar dengan Single Pertamanya, "Ku berjanji Kerna Cinta". Memang best giler. Then Single kedua lebih mantap dengan "Sedetik Lebih" yang merupakan Tema Filem Hikayat Merong Mahawangsa.


Actually, baru tau yang Album Anuar zain ni dah keluar. Ini pun tau daripada rakan Facebook yang begitu meminati Anuar Zain. Thanks to Abg Dini kerana memaklumkan tentang album ini~ Saya akan mendapatkan Album ini kemudian. Hehehe..

Jika diulas tentang Album Anuar zain sebelum ini, beliau sangat mementingkan kualiti lagu yang terkandung di dalam albumnya. Beliau mengaku agak cerewet dalam pemilihan lagu. That why lagu-lagu dalam album beliau memang hebat-hebat dan bukan kerana tangkap muat. Saya sudah mendapatkan Album Anuar zain yang sebelumnya memang  berbaloi untuk dimiliki. Antara lagu-lagu yang sangat saya minati ialah Keabadian Cinta, Mungkin, Hanya Milikmu, Tinggalkan Aku, Lelaki Ini, Teman Terulung, Bidadari dan banyak lagi. Susah nak pilih sebab semua best!

Kepada yang mahu mendapatkan Album Terbaru Anuar zain sila cepat-cepat cari. Nanti kehabisan! ~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawat BLOG Komuniti gempakZ. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^