JoM! "LIKE"

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

++Do LIKE @ SHARE ARTICLE++

Paparan nombor menarik di Blog Mr.PiNGu @komuniti gempakZ

Salam semua~

Hehe.. macam biasa kalu takde keje nak merepek sikit di Blog saya nih. Dalam beberapa minggu saya cuba untuk print screen nombor-nombor cantik yang dipaparkan di blog saya. Berjaya juga atas kesabaran dan kegigihan (hahaa takde keje kan?).. Jom layanss..

Ni paparan bilangan pelawat di Blog Mr.PiNGu pada satu ketika. berjaya juga print screen. Saya suke nombor-nombor yang sama ni. Hehe..


Gambar ni pula menunjukkan bilangan pelawat di web Mr.PiNGu dalam tempoh seminggu. Berjaya la print screen. Tapi sedih kan sebab seminggu baru dapat 1111 pelawat? I percaya korang ada yang boleh dapatkan bilangan pelaat yang lebih daripada ini dalam masa sehari sahaja. Tapi ini dulu-dulu la. Now Mr.PiNGu dah boleh dapat purata pelawat seminggu dalam 3000 orang. Ok la gak. Usaha tangga kejayan kan?


Ok. Gambar ni pulak menunjukkan bilangan pelawat blog sepanjang Blog Mr.PiNGu dibuka. Hanya 44,444 sahaja dalam masa 2 tahun lebih. Tak kencang macam korang tapi takpelah. Usaha lagi usaha!


Then akhir sekali ialah paparan bagi archive blog Mr.PiNGu. Hehe nampaknya pada satu ketika, bilangan topik tahun 2011 sudah menyamai tahun  2010. Ini bermakna Mr.PiNGu lebih rajin update blog pada tahun ini berbanding tahun lepas. Biasalah tengok ramai je blogger bergigih saya pun nak join sekali.. hehe

oklah! Sekian sahaja~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawat BLOG Komuniti gempakZ. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^