JoM! "LIKE"

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

++Do LIKE @ SHARE ARTICLE++

iphone 5 - Teknologi yang mengagumkan

Salam..

Korang ada dengar pasal iphone 5? Sebenarnya, Mr.PiNGu memakai handphone 3 Gs. So far Ok la. Bila keluar sahaja iphone 4 G, rasa menyesal lak beli iphone 3 Gs sebab iphone 4 lebih baik dari segi grafik dan juga boleh buat video call. Akan tetapi, iPhone 5 G, melalui review di youtube memang sangat mengagumkan! I watch it and speechless! tak percaya korang tengok video di bawah:


Sedikit review boleh saya  buat apabila menonton video diatas. kelebihan pertama iPhone 5  ialah dari segi saiznya yang sangat-sangat nipis dan jisim yang cukup ringan. keduanya, satu aplikasi yang cukup hebat iaitu iphone 5 memiliki laser keyboards. Boleh taip melalui cahaya sahaja dan keyboard ini boleh di zoom mengikut saiz yang dikehendaki dan juga diubah keamatan cahayanya.

laser keyboard

Ketiga, iPhone 5 mempunya kebolehan memaparkan video secara holo. Holograpic display of iphone 5 is truly amazing! Walaupun video ini menunjukkan suatu konsep sahaja saya berharap it can be realized. Kalau betullah ia boleh dibangunkan maka iPhone 5 akan menjadi telefon mudah alih paling canggih pernah dicipta didunia ini.

Holograpic display

Orite.. sampai disini sahaja. semoga mendapat sedikit maklumat disini.

4 ulasan:

  1. Nad: nanti belikan Mr.PiNGu satu yer~ hehee

    BalasPadam
  2. klu tgk komen youtube.. diorg mcm x caye je secanggih nie..

    BalasPadam
  3. fanim: yep.. ni memang tersangat canggih.. saya rasa memang ini angan2 je.. tang yang hollwgram tu mcm xleh caye je.. erm.. lgpun kalau aplikasi camni mcm kuat gunakan bateri mesti cepat je abes

    BalasPadam

Terima kasih kerana melawat BLOG Komuniti gempakZ. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^