JoM! "LIKE"

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

++Do LIKE @ SHARE ARTICLE++

ERK: Jackie Chan Meninggal Dunia Sakit Jantung?


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. WeLCoMe to my iGLoO!

Berderau darah den apabila membaca berita tentang kematian aktor terkenal, Jackie Chan. den memang minat giler kat beliau. Kalu berlakon filem Kung Fu memang sangat hebat dan menjadi. Beliau merupakan pelakon yang bercakap melalui bakatnya yang luar biasa hebat itu. Den percaya peminat beliau terdiri daripada semua jenis lapisan masyarakat dan bangsa.



Dengan rasa ingin tahu, den pun membaca dan terus membaca kisah kematian beliau. Sakit jantung katanya. Siap kata President USA barrack Obama pun bagi penghormatan khas buat insan seni yang seorang ini. Gua tabek.. Akan tetapi.. apabila gua skodeng punya skodeng akhirnya jawapan yang pasti ditemui juga disini..

Sabar sahajalah den apabila dikatakan berita ini satu fitnah yang disebar melaui laman CNN. Dalam masa yang sama, den happy la sebab beliau masih bernafas dan boleh lagi menyumbang kepada industri perfileman. Den leh kata semua filem lakonan beliau pastinya mantap! Usia sudah 55 namun beliau masih tangkas dan bertenaga, lebih-lebih lagi melakonkan filem penuh aksi. Kalu filem berbentuk Cinta ni beliau macam tak sesuai sangat tapi ada juga beliau berlakon.

Hope jackie Chan akan lebih success dalam kerjayanya~

4 ulasan:

  1. Terkezut i.. Saya pun minat sangat dengan uncle jackie ni.. Lakonan dia awesome.. suka sangat..tengok banyak kali pun tak jemu..

    Semoga Uncle Jackie terus maju! yeay!

    BalasPadam
  2. Cik Sara: kan? hehe sabar je la dgn orang yang buat cerita camni. huhu minat gler kat jacky Chan..

    BalasPadam
  3. fuhh..nak tercabut jantung bace tajuk artikle nie..seb bek jackie chan hidup lagi....

    BalasPadam
  4. alimin: hehee kan... I rasa apa yg U rasa! jackie masih muda utk pergi! dia masih byk lagi peluang utk beraksi

    BalasPadam

Terima kasih kerana melawat BLOG Komuniti gempakZ. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^