JoM! "LIKE"

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

++Do LIKE @ SHARE ARTICLE++

Adakah SAYS.my merupakan Competitor bagi Nuffnang?

Bagi soalan di Tajuk soalan, Jawapanya ialah: YA!

Bagaimana saya pasti bahawa Says merupakan competitor bagi Nuffnang? Ini disebabkan saya kehilangan status Glitterati pada hari ini. Terkejut sekejap. Yela saya dah pasang Says seminggu barulah status saya hilang. Agaknya baru Nuffnang perasan akan hal ini. Pada mulanya saya tidak tahu bahawa SAYS merupakan competitor bagi Nuffnang tapi setelah saya try google di internet maka benarlah hal ini.

Disebabkan saya sayang status Gliiterati, saya buang terus iklan SAYS daripada blog saya. Actually pendapatan daripada SAYS lebih banyak daripada Nuffnang. Serius saya pasang seminggu je dah cecah RM 20 berbanding Nuffnang yang pay sekitar RM 2 sahaja. Huhu.. Tapi mengapa saya sayang status Glitterati? Kerana saya suka function Innit Nuffnang.  Mudah untuk saya update topik menarik di Innit Nuffnang yang juga dapat meningkatkan traffik dan Backlink Blog. Innit Nuffnang hanya boleh diakses oleh ahli Glitterati sahaja.

Walaupun Nuffnang belum pernah memberikan saya Buffer Earning ADS, namun saya masih lagi bersabar dan berharap bahawa satu masa nanti saya akan dapat gak BE daripada Nuffnang ini. Apa yang saya perlukan ialah terus update topik yang menarik dan asli dan naikkan traffik Blog.

Sekian sahaja celoteh simple untuk malam ini. Selamat malam semua.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawat BLOG Komuniti gempakZ. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^