JoM! "LIKE"

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

++Do LIKE @ SHARE ARTICLE++

Fasha Sanda Berjaya kerana Disiplin

Salam..

Nak berceloteh sikit dengan seorang gadis manis namun penuh kontrobesi. Gadis dimaksudkan adalah Fasha sanda. Walaupun masa terus berlalu, nama Fasha Sanda terus menitir di bibir peminat dan juga anti beliau. Gadis ini sering mencipta kontrobesi demi kontrobesi. Pernah diband oleh wartawan satu ketika masa dahulu. Tak cukup itu, beliau dengan berpakaian seksi ketika bercuti bersama rakan-rakan, menghadiri parti "liar" dan juga dikatakan penyebab hancurnya rumah tangga Nora Danish, gadis ini terus muncul dengan kontrobesi yang sebahagiannya di"kantoikan" oleh peminat-peminatnya.

Namun, yang menjadi persoalan disini ialah "mengapa Fasha Sanda terus Gah di persada seni lakonan tanahair dan menjadi salah seorang selebriti yang Laris?" Jawapannya mudah. Fasha Sanda adalah seorang yang berdisiplin dan komited dengan kerjanya. Beliau sangat menepati waktu, menghormati pengarah, pelakon lain dan juga mudah memberikan kerjasama dalam setiap kerja yang beliau lakukan. Itulah sebab gadis ini terus mara.

Fasha Sanda walaupun dihambat pelbagai kontrobesi namun masih mendapat kepercayaan penuh daripada pelbagai pihak dalam kerjaya seninya. Justeru jika ingin berjaya, jadilah seorang yang berdisiplin. Saya tak suruh anda ikuti contoh kehidupan Fasha Sanda tetapi ambillah contoh baik daripada beliau iaitu berdisiplin dan komited dengan kerja.

Sekian sahaja celoteh saya untuk petang ini. Selamat petang semua. have a good day~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawat BLOG Komuniti gempakZ. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^