JoM! "LIKE"

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

++Do LIKE @ SHARE ARTICLE++

Aktiviti seni Datuk Siti Nurhaliza Jun 2011

Kepada peminat-peminat Datuk Siti Nurhaliza, beliau telah melistkan beberapa aktiviti yang akn beliau jalankan sekitar Jun 2011.. Layanzzz..

1) Bulan untuk terus bekerja. Jangan lupa datang menyaksikan rakaman Siti bersama Idola Kecil 3 pada 2 Jun ini, jam 8 malam di Sri Pentas 2, Shah Alam. Datang awal ya, jam 730pm pintu akan dibuka dan pakaian juga hendaklah sesuai iaitu smart kasual. Selamat menonton dan terhibur!
2) Siti pernah ke rumah kaca Akademi Fantasia beberapa minggu yang lalu dan pada 4 Jun ini, (Sabtu), Siti akan membuat persembahan dan menjadi juri untuk Konsert AF9. Jangan lupa menonton!
3) Nantikan pengumuman utk peminat2 Siti di Brunei ya, agak lama juga Siti tidak ke sana dan insyaAllah jika tidak ada aral melintang, Siti akan ke Brunei sedikit masa lagi utk promosi SimplySiti. Tunggu Siti di sana ya!
4) Anda mahu mendengar Siti menyampaikan lagu2 berentak retro 70-an? Berganding dengan artis2 ternama 70'an? Jangan lupa datang ke Laman Santai, Istana Budaya, pada 11 Jun ini, jam 830malam. Siti, Latiff Ibrahim, Hail Amir dan Uji Rashid akan menghiburkan anda. Jumpa di sana!

2 ulasan:

  1. arghhhhhhh x sbr nk tgk ct kat af..tq utk info.

    BalasPadam
  2. wah xsangka abg yg macho lg gagh perkasa peminat fanatik CT! hehee.. same to me.. hehe.. ok enjoys yer~

    BalasPadam

Terima kasih kerana melawat BLOG Komuniti gempakZ. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^