JoM! "LIKE"

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

++Do LIKE @ SHARE ARTICLE++

Hilang Status Glitterati secara Misteri

Salam Kawan-kawan..

Hari ni nak ngomel sket pasal Nuffnang! Mr.PiNGu sangat tak puashati dan kecil hati. Mana tidaknya tiba-tiba tak ada hujan tak ada ribut terus je hilang status Glitterati secara misteri! Nak kata Mr.PiNGu ada pasang iklan atau mana-mana competitor Nuffnang dalam blog ni tiada pula. But, why status Glitteratiku hilang tiba-tiba??


Actually yang Mr.PiNGu ingat ialah semalam ada tambah widget blog. Ada pasang facebook button and widget untuk recent post. Itu je. Nak kata ada pasang iklan dari mana-mana ADS network tiada. Kalau hilang disebabkan ymADS tak logik pula sebab dah lama pun pasang ymADS ni dan setahu saya ymADS ni ADS daripada luar dan bukan competitor Nuffnang. dia bayar pun guna USD.

By the way. Nak mintaklah kawan-kawan usha-usha blog saya nih ada ke something yang menjadi alasan Nuffnag remove status Glitterati saya? Help me guys..

Saya tak kisahlah Nuffnang tak pernah bagi buffer kat saya sebab memang dari dulupun tak pernah dapat buffer. Akan tetapi saya perlukan status Glitterati untuk menggunakan Innit Nuffnang sebab saya suka benda tersebut yang hanya disediakan untuk ahli berstatus Glitterati.

Sekian sahaja untuk kali ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawat BLOG Komuniti gempakZ. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^