JoM! "LIKE"

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

++Do LIKE @ SHARE ARTICLE++

Komuniti gempakz dot com dot org

Salam! Haha.. Arini Pingu nak ngomel sket dengan salah satu daripada website yang PinGu usahakan ni. Tak lain tak bukan Komuniti gempakz dot com (yang baru ialah Komuniti gempakz dot org). Apakah beza Komuniti gempakz dot com dengan Komuniti gempakz dot org? jawapannya.. Namanya juga berbeza! Haha... next..

Actually Komuniti gempakZ dot com ni laman web Komuniti gempakz yang diusahakan awal masa dahulu, sekitar tahun 2008/2009. Bezanya dengan yang baru ialah dari segi layout, struktur dan juga jenis free and berbayar. Komuniti gempakZ dot com merupakan website free domain manakala Komuniti gempakz dot org merupakan website berbayar. Walaupun Mr.Pingu telah mendapatkan website berbayar, iaitu Komuniti gempakz dot org yang telah diusahakan sejak Ogos 2010, namun, hati ini sayang untuk tutup website lama ini. Maklumlah selain layoutnya yang cantik (cantik ke? haha), Web ini juga menjana traffik yang baik. Maka amat rugi kalau ditutup. Maka Mr.PiNGu dengan adil telah mengemudi juga website lama ini dan membuat penambah baikkan. Manalah tau kalau website berbayar tetiba problem dan hilang, bolehla lepak semula di website lam ni kan? Hehe..

Kalau anda pernah follow Komuniti gempakz dot com ni pasti anda dapat melihat sedikit perubahan di website ini. Perubahanya ialah dari segi Kolum. Dulu menggunakan 2 Kolum sekarang 3 Kolum. Pingu tambah satu Kolum lagi disebelah Kiri untuk menghiasikan Forum dengan Iklan-iklan menarik. Pingu pasang Mangga ads (baru pasang semula untuk melihat performance dia), then Adverlets (Walaupun dah dapat lebih RM 60 tetapi tak reti aku nak cash out), dan akhir sekali ialah Innity! (Aku tau ada antara korang jeles sebab aku dapat apply Innity. Kenapa aku boleh letak di web suam-suam kuku ni sedangkan web korang yang lebih popular tak dapat? Hehehe.. ada jawapan rahsia.. Nak tau, Joinla Forum Komuniti gempakz dot org atau dot com untuk mengetahuinya OK). http://www.gempakz.com (old) http://gempakz.org (new)

Ok kat bawah ni sempatla Pingu snap layout website ni dengan Iklan-iklannya sekali. hehe.. layanzz.. Ok papai..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawat BLOG Komuniti gempakZ. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^