JoM! "LIKE"

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

++Do LIKE @ SHARE ARTICLE++

Pak Uda Pi Mai Pi Mai Tang Tu (Zami Ismail) telah meninggal dunia

Takziah buat keluarga Pak Uda @ Zami Ismail yang telah meninggal dunia, 10.30 pagi ahad di IJN - Semoga roh nya di tempatkan bersama golongan umat yang beriman. Al-fatihah.. Sangat suka dengan lakonan Zami Ismail yang selalunya memang menjadi. Beliau pelakon berbakat. Kali terakhir menonton lakonan beliau adalah dalam Filem hantu Kak Limah Balik Rumah. Tak sangka beliau pergi pada usia masih awal akibat serangan jantung.


Gambar diatas menunjukkan keadan beliau semasa dimasukkan ke Institut Jantung Negara. Mungkin sudah takdirnya. Tuhan lebih menyayangi beliau. Maka beliau telah dijemput kembali menemuinya pada usia lebih awal. Sumbangan Zami Ismail dalam dunia lakonan cukup besar dimana lakona beliau sudah sebati dalam masyarakat kita lebih-lebih lagi dalm sitcom pi mai pi mai tang tu. Rindu dengan sitcom komedi tersebut. Sama-samalah kita doakan agar Rohnya ditempatkan dikalangan orang yang beriman hendaknya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawat BLOG Komuniti gempakZ. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^