JoM! "LIKE"

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

++Do LIKE @ SHARE ARTICLE++

Rozita Che Wan Masuk Hospital

Salam..

Hala hala halaa... Diva pujaan hati I (Diva .. ker?) masuk Hospital pula. Insan yang saya maksudkan ialah pelakon terkenal Rozita Che Wan. Pelakon Jelita berusia 38 tahun ini khabarnya telah diserang hepatitis. Wah.. Bahaya ni. By the way, apakah punca-punca penyakit ini ye? Ok lah. Kalau nak tahu lebih lanjut bacalah artikel dibawah:


PETALING JAYA: Pelakon Rozita Che Wan, 38, dimasukkan ke Pusat Perubatan Sime Darby Subang Jaya, dekat sini kerana dipercayai menghidap hepatitis.


Sumber memberitahu mStar Online, Rozita pada mulanya mendapatkan rawatan di pusat perubatan itu pada Isnin lalu selepas berasa sakit kepala dan akhirnya terpaksa ditahan untuk pemeriksaan.


“Doktor yang membuat pemeriksaan mengatakan Rozita menghidap hepatitis dan dia perlu ditahan untuk pemantauan,” kata sumber berkenaan.


Jelas sumber itu lagi, Rozita enggan menerima sebarang pelawat kerana mahu berehat melainkan ahli keluarga terdekat sahaja yang dibenarkan berhubung dengannya. Akibat kejadian itu, beberapa penggambaran drama yang melibatkan Rozita terpaksa ditangguhkan sehinggalah pelakon itu benar-benar sembuh.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawat BLOG Komuniti gempakZ. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^