| FORUM | | GEMPAKZ | | LIRIK | | KARAOKE | | PROMOSI | | MyGK | | OSH |

+++++ JEMPUT UNTUK KLIK LIKE @ SHARE ARTIKEL~ +++++

Ahad, 5 Jun 2011

COOL: Jom layan aksi-aksi abang polis

Jom layan aksi-aksi abang polis yang best. Walaubagaimanapun Polis merupakan badan yang menjaga keselamatan negara. Kita perlu sentiasa hormat polis. Tanpa mereka, negara akan huru hara kerana penjahat tidak takut untuk melakukan kejahatan. Paparan-paparan dibawah adalah untuk aktiviti santai semata-mata. Layanz.. (Abang Polis jangan saman saya!)

Wah wah.. hebat betul abg wat aksi nih! patutnye abg leh masuk pertandingan bawa motor kat litar sepang! tak pun ambil upah jadi stunt man racing! mesti masyuk



Hehe.. cool gler abg wat camtu! mesti terbeliak mata pemandu kat sebelah tu..



Hehe.. sila beratur ye.. biar lambat asal selamat. Utamakan kesopanan dan kesusilaan di jalan raya~



Ok~! Susah senang kita perlu harungi bersama.. Tunjukkan semangat tolong menolong dan bantu membantu antara satu sama lain~



Hormat menghormati dan bantu membantui amalan mulia~!




Semangat Polis jiwa Polis yang membara!~




Cool beb! Apa korang nak ajak racing? Ada berani??



Dilarang parking di tempat orang cacat.. Bersangka baik yang polis ni cacat pancaindera..



Jangan menggunakan telefon semasa memandu! Anda boleh disaman! Sekali lagi kita perlu bersangka baik. Itu panggilan benar-benar emergency!~



Dilarang parking di kotak kuning berpangkah! Ala.. Abg polis tak perasan tu. Dia sedang gigih kejar perompak. Tak sempat cari parking!~



Pandu cermat jiwa selamat! erm.. terbabas juga kerna nak elak tenggiling melintas jalan!



Jalankan Tugas yang diamanahkan! Saman tetap saman! salah tetap salah!~



Bantu membantu kawan di dalam kesusahan.. hehe.. memang amalan mulia!



Terjatuh sudah! Malu malu malunya! Ni sebab jalan licin punya pasalla! Dah la tayar botak! nak jimat budget tak sempat ganti tayar baru lol

^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^

0 ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawat BLOG Mr.PiNGu. Jom Komen! Untuk mendapatkan "Notification" terhadap topik ini "klik" Subscribe by email.. TQ ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KOMEN PENGUNJUNG

Recent Comments Widget
Search